Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tjejsnack mm

Publicerad 2013-01-08 20:17:22 i Allmänt

Åh en sån mysig kväll jag hade igår. Egentligen skulle jag haft barnvakt men av en tragisk anledning var hon i sista stund tvungen att ställa in. Så. Vi fick vara här. Blev hämtmat iform av Thai och lite rödvin så där på måndagen. Hör inte till vanligheterna. Barnen somnade ganska raskt och vi fick en helkväll att snacka skit. TACK Emma och Johanna.
För mig är det så viktigt för hälsan, att sitta med goda vänner och få prata om allt som finns inombords. JA nästan iaf vi hade bara några timmar på oss:)
 
Idag har jag avverkat lite rea. Jag, Agnes och en stärkande kopp Go kaffe!
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-01-10 22:13:43

Tack själv!!! Underbar kväll, underbara vänner! (och underbara barn:) Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela