Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bra torsdag!

Publicerad 2013-07-04 16:00:02 i Allmänt

Min lediga dag idag!
Utomhusträning vid Eriksdalsbadet fick inleda. Hade sällskap av "Dagiskompismamman" likasom förra gången. Jag är inte bortskämd med träningssällskap så det är härligt när det händer. Hon är sjukgymnast så vi har mycket lika intressen inom den funktionella träningen. Jag fick en läxa av henne förra veckan, att göra långsamma ryggresningar varje dag då jag är så stel i ländryggen.( Eller läxa, jag bad henne om lite hjälp) Faktiskt har det blivit lite bättre på bara en vecka iaf.

Nu väntar jag på att familjen ska komma instormande. Jag är hemma och förbereder middagen, då jag behövde lite lugn och ro för att kunna prata ostört i telefonen förrut.
Idag serveras..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela