Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Kontraster

Publicerad 2013-07-10 18:59:21 i Allmänt

Snacka om kontraster i vädret. Gjorde absolut inget att jobba idag. Passade på att träna på jobbet idag innan jag åkte hem. Jag är ju en sådan som gillar att "ha det gjort" som att träna på morgonen, eller direkt efter jobbet utan någon transportsträcka däremellan.

Nu lagas det mat, lyssnar på musik och dansar jag och Agnes.

För Gabriels skull har jag gjort stavar av morot och gurka, han äter mer då, tycker väl att det är roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela