Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träna på landet

Publicerad 2013-07-29 22:20:00 i Allmänt

För mig är det en självklarhet att hålla igång kroppen under semestern. Däremot tycker jag att det är kul med ett avbrott från det vardagliga. Att göra något nytt, ta vara på vädret och inte vara lika tidsstyrd som i vanliga fall.
Denna vecka har jag tränat utomhus med egenkroppsvikt, tagit hjälp av mammas gåstav för rörlighet och tävlat lite med Gabriel som också ville vara med. Han är förresten fotografen till dagens bilder.

Inga klassiska Satspass. Varit utan i 2 veckor nu så nästan att jag längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela