Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Underbar dag

Publicerad 2013-07-07 20:42:48 i Allmänt

Åh vilken skön dag. Vi har haft en heldag vid Eriksdalsbadet. Första gången vi var där. Otroligt mycket folk. Lite för mycket när man skulle bada faktiskt, men det gick. Hela familjen badade. Vi hade picknick med sallad från ICAs salladsbar,vattenmelon, kex och kaffe. Mysigt mysigt. En sådan dag man minns. Jag önskar verkligen det blir fler sådana.
Mentalt har jag nästan gått på semester men nu tar jag ett djupt andetag och laddar om för sista jobbveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela