Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dansuppvisning

Publicerad 2013-06-14 18:07:30 i Allmänt

Igår hade Gabriel sommaravslutning på dagis. Tyvärr kunde inte jag vara med:( men Tomas filmade och jag fick se en fin film på dansuppvisning till Sean Banan.

Gabriel har blivit så stor och klok. Äntligen efter en lång tid tog han också beslutet att sluta med blöja. Det har varit en långdragenoch han har aldrig velat släppt den. Men nu för 2 veckor sedan så. Yes!!

Kommentarer

Postat av: Monica Ö

Publicerad 2013-06-15 17:04:43

Härligt att bli av med blöjan! :)

Vet du förresten att det här lila bandet på din sida med texten Hälsokatten i vitt liksom "sitter fast" på skärmen. När man scrollar nedåt följer bandet med och är i vägen för texten/bilderna. Blir likadant oavsett om jag använder Explorer eller Chrome.

Hoppas allt är bra med er! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela