Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Inspirerad

Publicerad 2013-06-01 20:13:57 i

Åh vad inspirerad jag blev idag av att kolla på Stockholm Marathon. Vilken folkfest. Jag är så otroligt imponerad av alla som utsätter sig och kommer runt detta kraftprov. Blev så inspirerad att jag bestämt mig för att anmäla mig till något lopp iår. Någon maraton blir det inte men jag är väldig sugen på midnattsloppet eller liknande. Idag har jag haft vilodag och vi stod längst banan och hejade på kära Julia som sprang.
Inspirerad, motiverad!!! Nu jäklar..
Här står vi i duggregnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela