Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jobb

Publicerad 2013-06-09 19:13:26 i

Så,då har ännu en jobbsöndag passerat. Nu dröjer det ända till augusti nästa gång.
I går hade vi en "stranddag" för första gången denna sommar. Hoppas verkligen inte den sista. Så mysigt med picknick och ett uns av lugn och ro även om jag inte låg ner en ända gång. Små barn och vatten är ur säkerhetssynpunkt ingen bra kombo så det gäller att hela tiden kolla vart de håller hus. Gabriel var grymt modig och doppade nästan hela sig, det gjorde inte jag. För kallt för en badkruka som mig.
Nu börjar det kännas som om semestern närmar sig. 2 intensiva jobbveckor kvar och sedan 2 lite lugnare innan det är dags för semester.

Nu är jag grymt hungrig och längtar efter att komma hem och äta middag!
Trevlig söndagkväll😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela