Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny vecka

Publicerad 2013-06-03 07:35:37 i

Jag gjorde det! Anmälde mig till tjejmilen. Egentligen var jag mest sugen på Midnattsloppet men det var fulltecknat.SÅ för att jag inte skulle hinna ångra mig blev det tjejmilen.

Joggade mitt första utepass igår på säkert 1,5år minst. Vilken katastrof, jag orkade ingenting. Så för mig är den där milen en utmaning.

Nu har jag precis varit på en cykelklass utan ventilation. Om man blir riktigt svettig i vanliga fall så är det inget emot vad man blev idag.

Härliga juni! Nu ska jag hem och äta frukost sen väntar jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela