Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Solig dag!

Publicerad 2013-06-05 09:26:34 i

Redan mitten på denna korta vecka. Idag började jag med 45 min Crosstraining, det var en bra lagom nivå på passet. Mänskligt att utföra kl 06:45.
Hem, gröt, kaffe och ta med världens bästa knört till dagis. Nu väntar jag på pendeltåget påväg till jobbet.

Igår kväll somnade barnen i bra tid så jag och Tomas hann med att kolla på en film. Såg " The Impossible" en film om Tsunamikatastrofen 2004. Filmen bygger på en sann historia om en Spansk familjs öde. Mamma, pappa och 3 barn. Riktigt bra gjord, bra skådespeleri och en stark historia. En sån där film som man efteråt tänker att man aldrig ska bråka eller vara sur i onödan. Att vi har det förbannat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela