Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Andra veckan

Publicerad 2013-03-17 13:05:03 i

Andra veckan på formtoppen avklarad.
Resulterade i samma som förra veckan, 3 hemmapass och 2 pass på Sats.
För mig skulle inte detta funka utan att "få" träna hemma. Viktigt att inse att även om jag vill och det är skönt på alla sätt att komma iväg o träna så funkar det inte alltid. Att då ha hemmaträning som ett alternativ är såklart bättre än inget. All träning som blir av är bra träning.

Nu är jag duschad och klar och redo för en söndagmiddag hemma hos våra vänner Dan, Petra och lilla Nellie!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela