Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Formtoppen

Publicerad 2013-03-03 20:38:13 i Allmänt

I fredags skrev jag om att jag ville formtoppa. 2 månaders extra fokus på träning samt finslipa kosten. Med kosten blir det att undiva onödiga snabba kolhydrater i form av efterätter, bröd, godis. Minimalt med alkohol. 4 mål om dagen. Frukost, lunch, mellis och middag. Har detta i mig bara att det i bland behövs en skärpning för mig med. Nu blir det lätt att jag äter för lite under dagen.
 
Träningen ska utföras 5 ggr i veckan. Då ingår hemmaträning samt träning på gymmet. Minst 30 minuter om dagen. Mitt mål är inte att gå ner i vikt eller så utan bara att "shapa" till kroppen. Mätmedel endast foto.
Så, här kommer 2 "före bilder".
 
 
Nu är det vårkänslor i kroppen och dags att göra något för att må bättre och orka mer. Vad gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela