Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lunch

Publicerad 2013-03-06 14:30:11 i

Idag är en av mina vilodagar. Åkte ut till Sara Star efter lämningen på dagis. Vi har pratat och ätit supergod lunch. Sallad med parmaskinka, mozzarella, keso och oliver. Passade mig perfekt.
Ni sitter jag på tunnelbanan och är påväg att hämta Gabriel. Tomas är ledig nu fram till på måndag vilket känns väldigt skönt då jag känner att jag behöver lite avlastning och hjälp med barnen. De tider han jobbade denna vända blir att han kommer hem -sover- kliver upp och åker vid 16. Alltid skönare att vara 2!!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela