Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lungt

Publicerad 2013-03-11 20:40:40 i Allmänt

Denna vecka fick börja med en vilodag. Idag har jag suttit på Karolinska i Solna i 8h. Det har inte hänt något utan är det forskningsprojekt jag är med i. Har tagit 6st blodprov under dagen samt blodtryck och en allmän hälsokoll.
Har känts som semester. Jag har suttit och läst (ut) min bok. Läst en massa intressant forskningsartiklar. Bara suttit och väntat helt enkelt. Drucit kaffe, blivit bjuden på lunch. Det finns verkligen många ställen som kan erbjuda livskvalite tycker jag.  Skönt att få längta efter familjen också. Det behöver man.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela