Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Plock

Publicerad 2013-03-12 18:41:00 i

Detta med mat. Ibland blir jag tokig och inspirationen tryter. Att fixa 4 mål mat till sig själv, barn och sambo gör att det tar slut i hjärnan ibland. Dessutom allt plock, klet o kladd gör att om jag är hemma en hel dag med båda barnen själv LÄTT spenderar mest tid i köket.
Ikväll ville jag ha lite plock, något så alla får ta vad de ville. Blev en sallad med alla tillbehör i olika skålar. Blev genast lite festligare.

Agnes kan nu äta mycket av den mat vi äter och då hon har 6 tänder går det bra att tugga lite.

Iallafall så blev dagens middag såhär. Kycklingsallad med mozzarella, avokado, fetaost, rädisor, tomat, gurka, paprika, sallad o pasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela