Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sista lediga..

Publicerad 2013-03-24 17:20:50 i

Åh det är lite smärtsamt att skriva att detta är min sista lediga dag på mammaledigheten. Alltså jag får en verklig mjukstart då jag jobbar 2 dagar denna vecka som kommer. 3 dagar nästa och sen är ledig en hel vecka igen för att börja på mina 80% den 15/4. Denna mjukstart känns riktigt bra, det gör att det inte alls känns lika tungt som det skulle kunna gjort.

Idag har vi iaf tränat och varit på Spårvagnsmuseet en sväng.
Nu äter vi biffar med bulgursallad.
Mumsigt. Dessutom lyssnar jag på nostalgisk musik från året. Man ska plågas lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela