Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Summering

Publicerad 2013-03-10 22:33:20 i Allmänt

Här kommer en summering av första "Formtoppsveckan" .
 
Träning: 5ggr. 2hemmapass och 3 pass egenträning på Sats. Det har känts bra detta. Är extra peppande att dela med sig här, det gör att jag har extra "ögon" på mig.
 
Jag har ätit som vanlig i veckan. Det jag ändra framför allt om jag jämför med tidigare är att jag varit mer restriktiv på kvällar och inte ätit gosaker i "onödan" .Med i "onödan" menar jag när jag inte tycker det behövs. Denna vecka blev det att jag igår unnande mig lite extra när vi var på Tomas mormors 85års kalas. Återigen ingen viktnedgång jag ska göra, däremot är det viktigt att om kroppen ska förändras måste den fyllas med bra mat och mycket näring för att orka. OCHska man slipa något extra måste man förändra det man kan och har makt över. Nämligen mat och träning!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela