Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Toppning

Publicerad 2013-03-01 13:02:44 i

Nu har jag bestämt mig för en toppning. Vill komma längre med träningen, bli starkare,SE resultat, ha ett mål.

Formtoppningen ( el va jag ska kalla den) blir från idag 1 mars till 1 maj. Fokus ligger på att få till och öka träningen. Självklart putsa matbiten också, men det känns lite lättare.
Har iaf idag knäppt en före bild. Ni vet en så där jag står och ser ledsen ut med dålig hållning;) nej då, försökte se ganska neutral ut.

Återkommer mer vad detta ska innebära mer i detalj under helgen.
Nu blir det staffet på Tvn och snart en god mellis smoothie.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela