Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lugn fredag

Publicerad 2013-05-10 19:29:24 i

En lugn fin fredag. Har jobbat hela dagen och fått mycket gjort vilket känns väldigt bra. Eftersom jag tagit över många kunder nu så ligger jag väldigt mycket efter, men har som mål att vara hyfsat ikapp till jag går på semester.
Den övriga familjen har varit på Gröna Lund för att spana in Sean Banan:)
Det tog kål på lillan, kom hem en febrig liten påse. Själv hade jag då precis tryckt min fredagsmiddag. En mellansushi.

Har handlat och fyllt på frukostförrådet också. Nu blev det fiberhavregryn, bovete och russin. Längtar redan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela