Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sjukling

Publicerad 2013-05-14 15:07:03 i

Agnes är fortfarande dålig. Troligen det som kallas "tredagarsfeber" nu är febern borta, men då har hon fått utslag över hela kroppen. När jag läste om tredagarsfeber så var det just så det kunde bli. Stackarn, fortfarande trött, grinig och ingen vidare matlust.

Idag har jag annars varit uppe hos några grannar och hjälpt de med lite hemmaträning. Enkla övningar på boll och med hantlar. ( som de hade hemma) Jag höll en föreläsning om motion här i föreningen för drygt 2 år sedan så det var väl efter de som de hade nys om att jag gillade träning.
Min egen träning blev idag att köra igenom ett funktionellt pass jag ska hålla på jobbet på fredag.

Ikväll ska jag ut och äta med 3 Bollnäs kompisar. Så himla skoj. Verkligen inte varje dag, varken som jag går ut och äter eller träffar dessa sköna tjejer.

Här ser ni prickAgnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela