Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tänk om

Publicerad 2013-05-23 20:43:16 i

Att jobba med hälsa gör att man hela tiden är medveten. Man är hela tiden aktiv i sin coaching till andra människor och man berättar hur de ska göra si eller så för att få bästa resultat. I bland får jag frågan själv, hur mitt liv ser ut? Om jag alltid äter perfekt och lever by the book. Såklart har jag svackor, såklart äter jag ibland mer än jag borde, ibland tar jag rulltrappan ist för den vanliga, ibland äter jag oxå Findus köttbullar. Men jag är alltid medveten om mina val och gör jag medvetna val så upplever jag kontroll och därmed känner jag mig nöjd. Jag är absolut inte perfekt utan mitt motto är att njuta med kontroll.

Imorse njöt jag av denna smarriga äggmacka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela