Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tidig morgon

Publicerad 2013-05-06 08:31:48 i

Härlig start på veckan. 30 minuters svettig GRIT. Känner en enorm inspiration till träning och kost nu. En kollega till mig på jobbet hat kört en "detox" några veckor. Vilket ungefär betyder inget socker, mjöl inget kaffe, alkohol eller kött. Jag är sugen på att prova någon vecka. Kaffet kommer helt klart bli svårast. Vi får se, jag återkommer.

Nu är det fiberhavregrynsgröt och smoothie på mango, banan, några jordgubbar, kesella och soyamjölk

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-05-07 13:15:53

Hej! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig svara på några korta frågor om hur det var när du rekryterades till Itrim? Jag är inne i processen nu och det vore toppen om jag kunde få bolla några korta frågor med dig? Du får jättegärna maila mig, jag kunde inte hitta din adress :-)

Vänliga hälsningar, Jenny

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela