Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träningsutmaning slut..

Publicerad 2013-05-02 11:43:01 i

Igår tog min egen träningsutmaning slut. Mitt mål var att få ihop 5 träningspass i veckan då inkluderat med hemmaträningspass. Jag har inte alltid varit supersvettig och trött, men att känna att det lilla också gör skillnad. Bättre att få till hemmaträning 20 minuter än inget alls. Jag har inte egentligen haft något att jämföra med vad gäller kg eller cm. Vill framför allt säga att jag känner mig mycket bättre och starkare nu och känslan är viktig. Däremot tog jag en före och en efterbild. Ingen superskillnad på bild, syns tydligast att jag fått bättre core. De små utbuktande magmusklerna är borta på högra bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela