Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Färg

Publicerad 2013-11-27 18:56:26 i Allmänt

Onsdag, redan! Vad hände här.. 
Igår blev det träning, julklappsshopping och hemmafix. 
Idag rusade jag från bussen, till förskolan i den snygga outfiten -löpartights och klackar😊
Sista timmen på jobbet var friskvårdstimme så jag åkte direkt o ja i ovanstående klädsel. 

 När jag stod där vid övergångsstället och väntade tänkte jag verkligen på hur vackert det var ute. Himlen var rosa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela