Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Färg

Publicerad 2013-11-15 10:29:58 i Allmänt

Tid för förändring. Sitter hos frisören och njuter efter en nervös vecka på jobbet. Vi har haft kvalitetsuppföljning, dvs en person som sitter med på samtal och grupp för att säkerställa kvalitén vi (jag) levererar. För mig är detta såklart pirrigt. Det är en hjälp, och att få Feedback är superviktigt  utvecklingen, men innan tänker jag mer att det är en "granskning".
Det gick iallafall bra. Jag känner mig nöjd. Nu är det över för denna gång. Det har legat över mig lite:)

Nu ska jag bli lite färggrann. Turn kopparröd!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela