Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helg

Publicerad 2013-10-28 16:56:40 i Allmänt

Så då har man haft helg och blivit ett år klokare. I fredags fyllde jag 32 år ( låter gammalt att ta orden i sin mun) jag är ju 18. Kommer antagligen alltid ha kvar den känslan. 
Mina föräldrar kom ner över helgen. Fick i present att gå och se Gardells 
"Mitt ända liv", det var så bra. Så mycket skratt men också vackert och tårfyllt. 
Han uttrycker det så fint i den låten som gett showen sitt namn "mitt ända liv" 
" här är allting som jag vågade de dagar modet räckte till" ibland finns det dagar när vi inte vågar, inte orkar, vill vara små, gömma oss. Men att livet är även alla dessa. Tänkvärt!! Något i mig kan verkligen förlika mig med detta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela