Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lördagsträning

Publicerad 2013-10-12 10:14:43 i Allmänt

Påväg mot mitt första pass på Nordic Wellnes. Pga sjukdomar och annat har jag inte prioriterat det utan tränat på jobbet eller i anslutning till för att spara tid. Men nu!! Klassen heter cirkel 60 och verkar vara något jag gillar. Cirkelträning blandat med kondition och styrka i 60minuter. 


Jag myser med en riktigt färgglad fleece. Jag syns, alltså finns jag;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela