Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

VAB

Publicerad 2013-10-02 20:36:24 i Allmänt

Så fick även jag ansluta till den stora skalan av Vabbande föräldrar. Agnes är sjuk, feber, geggiga ögon och geggig näsa. Stackars lilla ynkliga människa. Hon har sovit bredvid mig dessa nätter och hon är varm som en liten kamin.
Tomas går utbildning denna vecka så det blir jag som är hemma hela veckan (?!) verkar det som. Mina egna planer blir omkullkastade dessa gånger också, ingen träning dessa dagar för mig. Däremot har vi varit ute och promenerat och Agnes har slumrat skönt i vagnen täckt av filtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela