Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Älskade Gabriel

Publicerad 2013-09-04 12:06:34 i Allmänt

Igår fyllde Gabriel 4år. Att tiden går fort är det ingen tvekan om. Att gå från ett litet knyte till en individ som pratar och diskuterar. Jag fylls alltid av en enorm nostalgi vid dessa födelsedagar. Det där att vara på BB och föda barn är som jag skrivit förut så himla häftigt och kraftfullt.
Jag har lärt mig mycket som mamma och kommit till insikt att för att orka är det verkligen viktigt att se till att ha en balans i äta-träna-vila-umgås!! Att vara hälsosam och ta hand och kroppen och själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela