Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tjejmilen 2013

Publicerad 2013-09-07 21:36:29 i Allmänt

Åh vilken vaaaarm dag! Högsommarvärme i september.
Kände när jag stod i startgropen att det skulle bli riktigt hett att springa.
Idag var det tungt, inte alls den känsla jag ville ha. Vid 2km ville jag lägga mig ner. kroppen var så seg, varje steg framåt var en seger. Så istället för en kamp mot klockan blev det en mental kamp att inte ge upp utan kämpa mig fram.
Vet inte om det var värmen eller om det var något annat men i mål kom jag iallafall en erfarenhet rikare. Nu har jag vintern på mig att bygga upp en löpkropp och få lite fart i benen så ska jag leta något bra lopp tidigt i vår.

Tomas och barnen var vid målområdet hela tiden. Där fanns hopborgar och tält barnen kunde rita i så det var ett äventyr för de med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela