Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

2år

Publicerad 2014-04-08 21:49:40 i Allmänt

Phu knappt hämtat mig från en intensiv helg!! Vi har firat Lilla älskade Agnes 2årsdag. Hon har blivit bortskämd med sång 3 dagar i rad:) 
Tror helgen tog mkt energi då jag igår dessutom tyvärr vaknade upp med en förkylning..
Idag har jag varit ute i Farsta. Vi kollar ju runt på större boende och Tomas var på en visning där i Söndags mitt i allt stök. 
Jag var ut idag för att kolla området. Passade dessutom på att gästspela på Itrim i Farsta för ett träningspass. 





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela