Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Barnlös

Publicerad 2014-02-23 12:41:03 i Allmänt

Nu med mat i magen sitter jag i soffan och laddar för Hockeyfinal. 
Eftersom mamma och pappa är här kunde jag smita iväg och träna lite efter frukost vilket var jätteskönt. 
Joggade för första gången på väldigt länge. Kändes faktiskt helt ok. Ville ha en positiv känsla så det blev några kilometer i skönt tempo bara för att känna på kroppen. 

Nu passar jag på och krama lite extra på Gabriel som senare i eftermiddag följet med upp till Bollnäs på sportlov. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela