Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lunchsmoothie

Publicerad 2014-02-11 11:50:59 i Allmänt

En lugn skön morgon. Lite träning efter lämning. Allting känns lite extra tungt och jag låter det göra det några dagar. Lite kattsorg:( 
På det så har jag inte sett solen på jag vet inte hur länge. Hörde på nyheterna att det var rekordlågt antal soltimmar i Sthlm under januari. Brist på D vitamin gör att depression ökar och immunförsvaret sjunker.
Gjorde mig en grön lunchsmoothie med avokado,spenat, banan, kesella och mandelmjölk. Gott. 

Gäller att försöka stoppa i sig vitaminer och näring för att orka lite till. 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-02-17 14:27:43

Hej Älgen :)

Kan du inte ha en egen flik eller vad det heter där du samlar alla dina smoothies? Och gärna med recept. hur mycket av allt du slänger ner?
Jag har alltid så dålig fantasi när jag ska göra smoothies så behöver lite hjälp på vägen och du verkar vara smoothieexpert :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela