Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jag kan!!

Publicerad 2014-01-07 21:26:27 i Allmänt

En lite sådär start på 2014 om jag ska vara ärlig. Lite förändringar på jobbet och jag vill bara att det ska gå ett tag så jag känner mig trygg med det nya och växer. För så är det " utsätter man sig för saker som är lite obehagliga så växer man av det". Väl i situationen är det inte alltid så kul men efter.
 
Nu är det inte så att jag har det dåligt på något sätt, det är bara mina hjärnspöken som spelar spratt och inte riktigt varit med.Men pepp pepp pepp. Jag kan! Jag kan! Jag kan!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela