Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

3 dubbelångest

Publicerad 2014-07-21 11:03:16 i Allmänt

Igår var det någon form av trippelångest. 1, jag börjar jobba idag. 2, söndag. 3, åka från Hälsingland och lämna barnen kvar. Phu. 
Trots allt får jag väl säga att det gick bra. Förutom mormor&morfar så finns det många kusiner och fina personer däruppe som hjälper till med barnen. 
Själv fick jag dessutom sällskap på bussen så jag fick prata och slapp tänka så mkt. 
Men tänk att 4 veckor kan gå så fort. 
Nu ska jag fortsätta med min halvsemester. Jag ska utnyttja fina dagar ändå, trots jobb. Tänka lite utanför. 
Här har vi familjen i Thules. 
Nu jobbfokus hela dagen. Imorgon ledig dag!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela