Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Löpning

Publicerad 2014-06-05 08:16:11 i Allmänt

Ny har jag anmält mig till loppet "color me rad" också. På lördag. 5 km,det ska man väl klara av.
Loppet går på Solvalla och går väl egentligen ut på att man får färg kastad på sig under loppet, så inga tjusiga träningskläder. Man får en vit t-shirt och solglasögon i sitt startpaket.
Var min duktiga springande vän Julia som föreslog detta och fick med mig. 

Nu har jag precis laddat med gröt inför sista arbetsdagen denna vecka. Gröt med solroskärnor och chiafrön plus ett litet fruktfat. Känner mig lite seg men nu blir det en kopp kaffe på detta, sen kör vi!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela