Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

SEMESTER

Publicerad 2014-06-30 21:59:43 i Allmänt

Ledsen för otroligt dålig uppdatering här. Min semester började med rejält halsont och regnväder uppe i Bollnäs.
Trots lite sämre förutsättningar så var det såklart trevligt att vara där några dagar. 

Just nu njuter jag verkligen. Vi är på Kreta. Så himla nöjd att vi bokade denna resa, speciellt som vädret hemma är så dåligt. En rejäl vitamininjektion. 
Vi bor på ett väldigt fint hotell ( en av det bättre jag bott på) fin pool, otroligt bra och fräsch mat. Det som är ett litet minus är att gymmet är litet och ganska lite utrustning. Men jag klarar mig. 
I  morse blev det en liten joggingtur längst havet samt styrketräning med samma underbara utsikt. Inte dåligt. 
Barnen mår bra, vi mår bra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela