Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Första utepasset

Publicerad 2014-03-24 10:47:04 i Allmänt

Premiär för första utomhusträningen idag. Ja jag har joggat ute förrut någon gång men idag var det premiär för Utegymmet! 
Jobbigt men ni vet.. Skönt efteråt. 
Utomhusträning tar emot lite för mig då jag är en fryslort. Men så skönt när värmen kommer in i kroppen. Körde Squats, axellyft, latsdrag, utfall, rygglyft och lite mage. 
Våren är här!! 

Lidande och plågat ansikte.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela