Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Trötthet

Publicerad 2014-03-28 18:43:03 i Allmänt

Vilken vårdag! Båda barnen har varit ute hela dagen på förskolan och var riktigt härligt skitiga när jag hämtade de. 
Nu har vi ätit och duschat o badat. Lite fredagskex i soffan.
Den här fredgströttheten som bara slår över än. En underbar känsla ändå att bara sitta och känna att morgondagen inte börjar med att klockan ringer. 
Jag har varit på utbildning i 2 dagar och känner mig lite påfylld. 




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela