Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Kräks och solsken

Publicerad 2014-05-17 18:08:29 i Allmänt

Ok efter att ha varit sjukt skonad från sjukdomar kom igår en sväng magsjuka. 
Gabriel kräktes på dagis och sen hemma. Usch jag vet att jag inte är ensam men jag lider av kräkfobi. När jag hör ordet magsjuka mår jag illa. Jag bäddade på golvet inatt till Gabriel med handdukar runt omkring men som tur är verkar det ha lagt sig hos honom. Phu..
Vi har varit ute på lek och långpromenad och han har varit helt opåverkad. Otroligt skönt. 

Min träning idag var hemträning. Enkla övningar med egen kroppsvikt samt lite hantlar. 


Grymt gott med brämhults smoothie i solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela