Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Varmt

Publicerad 2014-05-25 08:28:06 i Allmänt

Oftast är det kul och träna. Det går bra, såklart jobbigt men ändå ok. Igår skulle jag ut och springa en liten sväng. Jag tänkte ta mig runt Långholmen. Det är bara 5km och kändes ändå rimligt. Men värmen tog helt greppet om kroppen kändes det som. Otroligt jobbigt. Jag var tvungen att varva med att gå. En besvikelse. Jag vill så gärna kunna jogga/springa och komma under den jäkla timmen på milen. Men det finns dåliga träningsdagar när jag tvekar och undrar om jag inte bara ska lägga ner och ägna mig åt något annat..men jag vet, kämpa, kämpa, dippar följs forthoppningsvis av framgång. 




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela