Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tjejmilen

Publicerad 2014-09-06 19:31:01 i Allmänt

Ännu ett lopp. Ett ganska tungt lopp faktiskt. Mitt mål är ju att trycka mig under timmen, verkar som om det inte blir i år. Kom in på 1.02. IGEN! 
Känner mig besviken. Känns som om jag hamnat i ett stiltje, kommer aldrig framåt. Vet såklart att jag behöver träna hårdare, mer. Inget annat. Men detta med löpning är verkligen en utmaning. Så jag tar den. Bara köra på. 



Trots allt var det ju kul! Inspiration och ett bra träningspass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela