Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Uppdate

Publicerad 2014-09-14 21:52:46 i Allmänt

Usch vad dålig jag är på att uppdatera. Dagarna springer ifrån mig. Jag vill men det blir liksom inte av. Ska försöka skärpa mig och hitta en strategi:) 

Igår kväll hade jag och Tomas en härligt skön kväll på Cirkus där vi såg "Livet är en Schlager" mycket fin musikal. Samma handling som filmen med samma namn. Starka röster i Peter Jöback och Helen Sjöholm. Gåshud. 

Igår blev det en löptur.Blev motiverad och avundsjuk på alla som sprang Sthlm Halvmaraton. Målet till våren, spännande, nervöst och utmanade. 

Nu sitter jag och har börjar läsa lite ny lektyr. Har beställt denna bok

Mycket ny forskning. Känns härligt att få lite påfyllning i kunskapsbanken. 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela