Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Agnes 3år

Publicerad 2015-04-07 18:52:41 i Allmänt

Mitt andranamn är nostalgi. Jag är Nostalgisk lite överallt och hela tiden. Över platser, personer och ja livet i stort. När barnen fyller år fylls jag såklart med en stor nostalgi hur det var den dagen för x antal år sedan. 

För 3 år sedan låg jag på Södra BB och var rörd över en fin härlig förlossning. Då var det påskafton och solen sken in genom fönstret. 

Idag blir du 3 år älskade envisa Agnes! 

Vi har haft lite tårtfika på eftermiddagen och Agnes är väldigt trött och nöjd över alla presenter som mest bestod av Pippi Långstrump, frost och doctor Mc Stuffin.
Jag bakade dagen till ära Chiabrownies

Chokladrutor med en bas av svarta bönor. Underbart goda tycker jag och ett hälsosammare val än den klassiska kladdkakan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela