Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredag

Publicerad 2015-04-10 09:17:19 i Allmänt

Ja jag blev godkänd på mitt högtidstal. Alla som var med på webbeximinationen blev godkända. Läraren sa det direkt att ingen behövde oroa sig. Minst godkänd.Skönt att det är över. Nu är det vara lite slask över till nästa vecka. 

Fredag idag. Vilken snabb kort vecka. Något stort hände igår. Agnes bestämde sig för att sluta med napp. Vi hittade ingen när vi skulle sova och hon somnade utan. Var lite gråt och "jag vill ha nappen" när jag lämnade henne, men då tog vi hundis (gosedjur) och det gick bra. Återstår att se hur det går men jag hoppas det håller i sig. Mest för att Agnes lätt annars har nappen jämt och det är skönt att höra vad hon säger. 

Sol på himlen. Vår i Stockholm. Happy Friday! 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela