Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Långpass idag

Publicerad 2015-04-03 13:52:07 i Allmänt

Idag var det dags för ett skönt långpass. På något sätt gillar jag att lunka i lungt tempo under lång tid men efteråt brukar jag bli så himla trött och ha huvudvärk. 
När man då är ute i över 60 min är det klokt att ta någon form av återhämtning efter loppet. 
Idag blev det 15,8km

Nu känner jag mig lite öm i rumpa och ben men så nöjd att jag gjorde det efter veckor av förkylning. 
Laddad!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela