Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lek & Fisksoppa

Publicerad 2015-04-18 22:58:12 i Allmänt

Vilken härlig vårdag. På förmiddagen tog vi bussen till Blecktornsparken  där vi träffade lite vänner.  
På eftermiddagen när vi kom hem stack jag ut på en joggingrunda. 6 sköna km fick det bli. Känna på kroppen och tänka lite teknik. Blev en härlig runda som nog var bra för mitt pannben.

Gabriel inspireras så av småkockarna på tv, så idag skulle han laga fisksoppa. 
Han smakade av så många gånger att skedarna tog slut. 
Härligt att han är intresserad och vill hjälpa till tycker jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela