Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måndag

Publicerad 2015-04-13 10:38:11 i Allmänt

Ny vecka. Nya tag. Jag gillar egentligen inte måndagar, har aldrig gjort. Jobbar mycket med att göra det. I dag möttes jag av en grå tung himmel och regn när jag skulle gå till mitt kära Utegym för att träna. 

Det är ändå skönt när man väl är på plats. Träningen är en skön terapi för mig. Nu är jag duschad och väntar på att snart åka till jobbet. 
Ladda ladda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela