Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Plugg

Publicerad 2015-04-08 09:50:30 i Allmänt

Jag har en ledig dag från jobbet idag. anledningen är att jag ska plugga. Idag ska vi hålla vårt "högtidstal" Via webben. Längd ca 3 min. Som vanligt känns det pirrigt. Detta är sista momentet i kursen. ( Retorik i tal och skrift) Nästa vecka är till för inlämningar ifall något behöver korrigeras. 

Lämnade barnen och var sedan till Utegymmet för att göra av med lite stressorer och samla kraft inför dagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela