Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sista passet

Publicerad 2015-04-21 16:05:36 i Allmänt

I solskenet längst Årstaviken var det dags för sista passet innan lördagens långlopp. Känner mig nervös, egentligen vet jag inte varför. Den enda jag tävlar med för detta lopp är mig själv. Mitt eget pannben och mina egna valda sanningar. Men jag ska sjutton göra det. 

Idag blev det ett kort pass med några intervaller för att få upp fart. 


Idag har vi också tro det eller ej börjat packa ner vårt hem i kartonger. 9 dagar kvar innan slutbesikning. 10 dagar tills vi ( förhoppningsvis) flyttar. Känns märkligt, läskigt, härligt och konstigt på samma gång. Två stora saker väntar runt kröken, minst sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela